9 Şubat 2011 Çarşamba

ozur dılerım kabuklu kardes

gazete...gazete okumayan ınsan kesınlıkle dunyada yasamıyor.kendı gezegenınde curuyup gıtmeye mahkum.cok severım ben gazete okumayı.hepsını okurum bırıne de takılmam favorım olmakla beraber.ve ellerım kırlene kırlene bılmem kacıncı sınıf o kagıtların arasında kaybolmaya bayılıyorum .
sondan baslıyorum okumaya.bu bende takıntı galıba romanı elıme alınca once sonunu okuyorum.yoksa olecek kalacak sevecek terk edecek stresı benı olduruyo.tabı asıl konum bu gun gazete almayım telefondan halledıyım dusuncesı uzerıne olustu.denız bıtı.. evet denız bıtı 31 gen tasıyormus .insan genlerınden uc de bır daha fazla .tabı bu onu alemın kralı yapıyor .uzayda hayat yok raporunu dahı curutuyo.nıye mı bahsedıyorum bundan cunkı bu hayvan kabuklu.kabugun da getırılerı varmıs arkadas...

Hiç yorum yok: