25 Nisan 2011 Pazartesi

MİMLENDİM :.))))

Nabrut ve yasam beni mimledi...
Kendisine coook tesekkur ederım.
MİM in konusu;su an ki ruh halinizi ,bir ezginin melodisi ile ya da bir şiirin satırları ıle ya da veciz bir sozle ya da resimle aktarınız.Seçim sizin...  




                                               İşte bu balık benimmmm.
      Bu balık gıbı suyun içinden dısarı fırlamak,fırlayabilmek
istiyorum...Benim içine dogdugum hayatın dısında neler var gormek istiyorum...
                              Mumkun mu?

       Şoyle bir guzel dunyayı dolasıp;buraları ozlemek belkıı

    Nasıl ki yunus tekrar suya donmek zorunda..Belkı dısarıda kalmak
istiyor o da benim gibi..Ama yasayamaz dimi???Dısarıda ne kadar kalırsa suya o kadar hasretle doner hemde..

             Burada ayrılıyorum senden yunusum..Sen tekrar don suyuna.Ben de Allahtan istemekte ısrar edeyım...ALLAH BUYUK.....

     Benım ruhum cok yonlu...Bir diger tarafımda bu sarkıyı mırıldanıyor...
        Su aralarki dusturumsa, Sen kendıne ne kadar deger verirsen insanlardan o kadar deger gorursun....kısa ve kolay  
      Ben de bu mimi
 Canım Çekti Pişirdim
Çok Biliyorum Her Şeyi
Sil Baştan Başlamak Gerek Bazen,  blog sahibelerine gonderiyorum kolay gelsinn:)))

2 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

mesaj yazarken sorgulama istiyor onu kaldırsana sana zahmet :)

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim canım. tam da bana yorum bıraktığın yazıda bu mimi cevaplamıştım :) o etrafında yemekler dönen bezgin surat benim :)))
tekrar teşekkürler.. iyi geceler..