4 Haziran 2011 Cumartesi

Baslik yok

sIKIstIM bu hayatin icinde ..ne zaman kurtulcam.. Tamam sikintin var da kardes; tek sikintisi olan sen misin.. Ne bu derdim var derdm var ayaklari...niye hukmedemiyorum kendime, dusuncelerime.. Niye susturamiyorum..digerleri napiyor ... Nasil yasiyo ki bole olunca..
Nasil bir canim varsa hicc bir sey istemiyor..hani bi herswyi birakip gidesim var sendromu vardir.. Bu oyle degil iste.. Bende kendimi birakip gidesim var.. Kendim olmasam daha kolay yasardim.. Hindi gibi dusunmekten o kadar yorgunum ki...dogum gunumu unuttum gecen ondordumuydu yaa diye..
Gececek biliyorum.....umursamadan yasamak istiyorum...o kadar zor ki benim icin...nefes almak ne kadar zormus aslinda . Onu ogrendim....penguenlerin nefes almak icin baslarini sudan cikarttiklari gibi hissediyorum.. Bak blog inat ettim bir aydir seni de acmadim.... Allahim sen yardim et..

2 yorum:

büşra dedi ki...

çık ordan dışarı, bak hava çok güzel :)

yasamak guzeldir mi dedi ki...

son gayret cıkmaya calısıyorm...duyarlılık ıcın sagol