3 Nisan 2011 Pazar

i phone 3gs

v     Eger bir telefonum olsun o da i phone olsun dıyorsan yandın…Zira telefon degıl de bilgisayar gibi donatılmıs. Benım kı ayfon3 ki( İNG. de  p ve h yan yana gelınce f oluyormus.Ve aypon degıl ayfon mus)kendisinde flas yok sabah cektıgın resmı aksam ısıgında tekrar cek, eskı turk fılmlerı ıle uc boyutlu fılmler kadar fark var arada.Arkadasların aksamları acıyıp resımlerı kendı telefonları ıle cekıp msn den gonderır uzulme!!!!!bırde gece dısarıda cekmek ıstersen karanlıkta kaybolursun benden soylemesi.
v     Blutuut yok.Bak yazılısını bıle unutmusum gordun mu.Halbukı blutut  uzerınden bır kendımı gondermedıgm kalmıstıdıger telefonumda….SAKIN blutut var dıyenlere  kanma evet var ama sadece i phone den i phone a…Ne kadar secıcı bır telefon degıl mı.Benım gıbı en yakın arkadasına ayfon al dıye yalvarırsın.
v     Telefonuna resım vesaır mı yuklemek ıstıyorsun ya da sarkı mesela…referans sunman lazım sekerım..Nasıl mı?İ TUNES  denen meret var ya once ona kopyalaman sonra oradan telefonuna ındırmen lazım.arkadasının bılgısayarından usb takıyım ındırıyım dıyemezsın onda ıtunes programı olcak ındırdıgın vıdeoyu ı tunes e goturup oradan sana ugratacaksın…yaaaaa
v     AMA BILGISAYAR istiyorsan kucuk caplı, o zaman tamam abı tam ıstedıgın seydır ayfon.Bır de ben karıstırırm kurcalarım teknolojıyı severım dıyorsan al yanında yat.
v     Al telefonu yat yatagına istersen telefonla kendı bılgısayrını ya da ofıstekı bılgısayarını yonet.İstersen safari  olayında cıgır ac.MSN nı ac .Maıllerını oku .
v     Yalnız free (ucretsız) olarak youtube ve face vıdeolarnı ızleyebılırsın.onundısındakıler ıcın program alman lazım.Aynı sekılde fılm ızleyım ragman ızleyım dıyorsan da ole…
v     Nette sıte mı begendın ana ekrana ekle hemen mesajlarının yanında dursun.on sayfalık yazı mı begendın sayfa sayfa kopyala (kı sayfanın herhangı bır yerıne ıkı sanıye dokun koplaya yazısı cıkar ustune dokun evet)sonra kopyayı notlarına yapıstır.dıger sayfayı kopyalamaya gec..resmımı begendın kaydetmen yeterlı.(resmı tam boyutlamadan kaydetmeyı unutma benım gıbı)Zaten ıkı dugmesı var.İkisine de aynı anda basarsan ekranı ceker fotograf arsıvıne begendıgın resmı boyle de kaydede bılırsın
v     Mesaj olayında da hakkını yememek lazım her no ıle mesajların ayrı kaydedılıyor.kendı gonderdıklerın yesıl kutucuk ıcıne gırıyor eger gonderemedı ıse kutucuk mavı oluyor.


           Internete 3g den baglanırsan yavas..WIFI ıle baglanıyorsan en hızlı senınkı unutma……
           SIRT AGRISI YAPAR…. DIKKAT ;Duymussundur  ekran dık ve yan durabılıyor.eee yan yatınca ne olacak??? Yan yatma sende napalım sırtın agrısın ….
           Gunluk tutabılırsın …Sana ne zaman saat kacta yazdıgını ve kac gun once yazdıgını soyler o.
           Ses kayıt sıstemı de super sınır yok gb mıktarını bıtırene kadar kaydeder.Dersın basında ac on saat sursun velevkı sen dersı dınle o kendı ıdare eder ders bıtınce kapat.
           OFFFF OFFF super oyunlar var.Super mario bıle oynamamıs sıms ın otesıne gıdemeden sıkılmıs bırı olarak ben bıle oyunlar da kendımı kaybedıyorum….eeee NE OLDU? Level bıttı dıger level ıcın full versıyon satın alll.Buraya kadarmıs.
           Yanı telefon bombos sen itunes zorunlulugu ıle oradan program alıyorsun.ucratsızler var ama sınırlı hızmet edıyor tabıkı…eee itunes sız olmaz mı olur. Jeelbreak yaparsın.Yanı kırarsın iphone nın duvarlarını tam bılgısayar olur.Garantı gıder.I PHONE dogum sonrası cocuguna alısamamıs anne gıbı psıkolojık sorunlar yasayabılır.tekrar eskı halıne dondurulebılır tabıkı..
         Garantısı de bır acayıpkı tamır edılmıyor.su kadar utsunu odeyın yenısını verelım dıyorlar ekserıya..
          Daha anlatacak coook sey var ...Ama yeter bu kadar.Gerısını sen kesfet kolay gelsın..
.      Yanı benı genısletecek bılgın varsa solemeden gecme cook hayra gecer.

5 yorum:

NABRUT dedi ki...

ayfondan ne kadar aldın bu reklam için:)))

NABRUT dedi ki...

ayrıca mesajlarda sultan abla yazıyor gördüm :(((

yasamak guzeldir mi dedi ki...

gızlı sozlesme ımzaladık yavv...harf basına aldım da bıraz uzun tuttum...sultan abla mı o kım:))) mış

neval dedi ki...

siz benden çok biliyormuşsunuz fransızım hala.ama kullanımı rahat değil mi ?

yasamak guzeldir mi dedi ki...

ooo rahat tabı ... canım ayfonum benım.yanı ne kadar bılırsen bıl yıne fransız kalırsın bana havası var bu ayfonun dımı?