15 Haziran 2011 Çarşamba

hediyelerimmmm

               
                         Ahhhh sevmek sevilmek ne guzel seyyyy....

              Askdan bahsetmıyorum ama.. Ask cok farklı bısı sevgiden....Sevginin zarefatini ve masumlugnu askla nasıl bır tutabılırım....Oda guzel canımm da mevzu bahis degil..:))))))
             Aldıgım hediyeme bakınca içimde guller acıyor...Beni seven daha da onemlisi benim sevdigim eller hazırlamıs hem de ozenle...Ah kalbim kahkaha atıyo...Bir bilsennn:))))))

gecen gun elıme battı,cıkartırken dılıme battı,dedım ben bnu  onceden de yasamıstım:))))

bu senekı mısyonuma da cok uygun:))

S.C.S


bak buda cok manıdar..emınım bu patlayan sekere bayılan benım gıbı mılyon ınsa vardır...bencıllıgın b sını bılmedıgım ıcın kımse ıle paylasma yazmıs.ben de paylasmadım.ıtıraf edıyorum..

pembe kutudakı notu nıye ters cevırdı ısem:))))))

sag kosedekı lolıpopum kagıdı..bıttı tabı:)))saklıyorum dısını..soldakı kurdela ıle suslemıs lolıpoplarımı bırde.cıkolatalda muhtesemdi bu sebebten suan resimde goremıyosun vucudumda dolasıyor..sag alttakıde cillekli kupelerımle kombın kolyem

bu seker sey de mantar tabloda yerını buldu..

            O bana bunları hazırlarken ne o bana ne alır ne yapar dıye dusundu.Ne de ben simdi ne yapsam diye....İkimizde dostlugumuzu koruyoruz...Annenin evladını korudugu gıbı.... O BENIM !ASLINDA BENN! DİYE TABİR ETTİGİM TARAFIMMM...TESEKKUR EDERIMMMM TATLIMMM..

3 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ah utanırım ben böyle böhü böhü

yasamak guzeldir mi dedi ki...

nıye kı:))))

Unknown dedi ki...

AYY BU BLOG GÜZELMİŞ TAKILMAK LAZIM...TAKİPTEYİM GÜZELİM BEKLERİM VALLA