12 Haziran 2011 Pazar

KOYLU GUZELI

                    
                   Bahcedeydık bu gunn..Uzun zamandır bır seylerı bır yerlere tasıma ,bir yerlere yetısme yetistirme telasındaymısım:))) Komık yeni anladım..
                   Tatlım bana sevdıgımız sarkılardan cd doldurmus..Actım sonuna kadar sesını ,aldım demli cayımı,yuz yirmi tane meyve agacına barkarak,yagmur sonrası toprak kokusunu ıcıme ceke ceke yudumladım cayımı....Ya uzun zamandır boyle telassız tasasız oturmamısım dedım...İnsanın topraktan yaratıldıgı ne belli...Herseyı kabul eden toprak benım ıcımı dokmemede ızın verdı kendısıne..Annenın yavrusunun agzından caktırmadan laf aldıgı gıbı.:))))) Aldı valla butun laflarımı...Siddetle tavsiye ederimmm

     Buradan boceklerle de aramı duzelttıgımı soylemek istiyorum..Beraber uyuyacak duruma geldik yanı:)))
.................. ....Onceki resimlere bakarak kendimi aşmaya başlıyorum heralde ne guzel cekmişim yavvv...........
                  Ah bır de o mınık yavrucuk kedılerımızı gorsenız....Aclıktan olmek uzerelermis...Aldık sutlerını peynırlerını emektar Osman amcanın gozetimine bıraktık...Omur Gedik gorseydi onur odulu verırdı yani..Bu arada o soyledıgı sarkı ne ıdı ya.. Nasıl bır sıngle bu..Tamam hayvanlar yararına ama,hayvanlar dınlemeyecek kı...:))) Hayvanların ıcınde kala kala aklı kuculmus..Kımdı duet yaptıgı yaaa.Bak hafızam nasıl sılmıss.Antivirus gıbı calısır masallah...
BİL BAKALIM KAC KEDI VAR FOTO DA???
       
                 Bir kac da resım pardon fotograf çektim:))))   Zamir mercine ulaşır inşallah

3 yorum:

...hayal... dedi ki...

Seni yeniden buralarda rahatlamış ve huzurlu görmek çok güzel :) Allah daim etsin...

yasamak guzeldir mi dedi ki...

tesekkur edrım.yorumun kalbıme deydı:)))

birtutamkekik dedi ki...

merhabalarr:))
benn gelmiştim bir fincan kahve eşliğinde hoş sohbete:)
kimseler yok mu ki:))
seve seve izlemeye alıyorum sayfanızı..
belki dönersiniz yine...
bekliyorum iadeyi ziyarete:)
kahve ve bol çikolatalı kekleri hazır ettim bilee:)
gönül dolusu sevgilerimle...